Sunday 26 October 2008

Pokerupdate

Na vanavond heb ik mijn eerste werkweek erop zitten. Ik begon afgelopen maandag met clicken, en dus zal na vanavond de eerste week erop zitten. Ik heb slechts 1 avond toernooien gespeeld. Ik was van plan dit 3 avonden in de week te gaan doen, maar met vanavond erbij is het voor de eerste week dus 2 geworden. Dit komt omdat ik donderdag me niet lekker voelde, en hierom maar lekker vroeg het bed in ben gegaan ipv te gaan pokeren.

Cashgames NL
De resultaten zijn als volgt voor mij 25nl spel. Ondanks dat mijn totale BR het toe zou laten om velen malen hoger te spelen, ben ik op 25NL begonnen met cashgames. Dit heb ik gedaan, omdat ik voor mezelf het gevoel heb dat ik in cashgames gewoon slechter ben dan in toernooien. Mijn grootste leak is de"nou dan call ik voor die laatste 5$ ook nog wel, want wil het wel zien"mentaliteit. Hier probeer ik wat aan te doen, en heb zelfs van de week al een keer AA weten te folden op de flop.
Na een week heb ik nu de volgende resultaten
25NL: 2678 handen gespeeld en de winrate is 39.07bb/100 handen.
50NL: 234 handen gespeeld en de winrate is 29.03/100 handen.
Voor 50NL is de sample dusdanig klein dat er eigenlijk nog weinig van te zeggen is, maar25NL ziet er zeer goed uit. Vanaf 10k schijn je echt iets te kunnen zeggen zonder dat er nog veel random inzit, dus nog even volhouden.

Cashgames Omaha
Met caslhgames omaha doet mijn holdem manager(het woord zegt het al) het niet. Dus hierover geen detailleerd resultaten. Enige dat ik er deze week met omaha 70$ op het toe moeten leggen. Enkel en alleen doordat een mindere spelen op een 100PLO tafel zo smerig goed tegen me runde dat ik 300 slanssky dollar verdiende maar er wel 200 echte inleverde.

Toernooien
Doordat ik slechts 1 avond heb gespeeld heb ik niet veel toernooien gespeeld. Enkel overdag vele superturbo`s waar toch veel geluk bij komt kijken. Wel heb ik al 2 leuke toernooi reusltaten weten te halen: winst in de 5k grd en 5e in de 10k grt. Van mijn winst de eerste week komt dan ook het grootste deel uit toernooien.



Tot zover de eerste poker update, week 1 meer dan 2k$ in de plus! Ziet er dus gunstig uit!
Groeten,
Hans

6 comments:

  1. Leuke update,
    hoop dat ik je kan ontlopen op de 25NL :D
    ik wordt in ieder geval een vaste lezer van je blog

    ReplyDelete
  2. hans,
    ik snap hier echt niets van als pokerleek. Leg het me ook maar niet uit, want ik wil leek blijven.Ik heb niets met poker.
    ik weet niet meer hoe laat je vliegtuig landt. rond half negen? maak maar een apart onderwerp "mam", want wat ik allemaal schrijf, interressert de rest van je lezers vast niet.

    ReplyDelete
  3. Hee Hans!

    Hm al die termen zeggen me niks, maar toch veel succes en plezier daar!

    Jammer dat je er niet meer bent bij F1, jouw aanmoedigingen komen altijd van pas! Snel weer?

    ReplyDelete
  4. Nice man! Je cashgameresultaten zien er zeer goed uit. Move up zou ik zeggen, maar dat zijn just my 2 cents.

    Gegroet Capricorn1

    ReplyDelete
  5. Keep on posting!

    Ik zou graag ook een of 2 sleutelhandjes zien met je denkproces erbij.

    Of dingen waar je speciaal goed in bent of moeite mee hebt (aan bv de cashtafel).

    ReplyDelete
  6. Vette crib Hans! Ik zie je in CP, waar de huisjes eigenlijk niet belangrijk zijn:)

    ReplyDelete