Saturday 14 February 2009

Lang weekendje nederland en poker

Vorige week woensdag vlogen Nienke en ik weer eens gezellig naar Nederland. Nienke`s broer zou vrijdag in ondertrouw gaan, dus daar zouden we op vrijdagavond gezellig een biertje gaan drinken. Daarnaast had ik de rest van het weekend ook vol geboekt met bierdrinken, dus het was weer zwaar.

Op woensdag werden we door mijn mams opgepikt op het vliegveld, en hebben we verder bijzonder weinig gedaan. Op donderdag mocht ik 3banden, voor de betuwe cup, maar helaas bakte ik er weinig van. De eerste partij won ik nog, maar helaas moest ik nog altijd 16 caramboles maken, wat in mij huidige vorm(train gewoon nooit) gewoon veel te veel is. Dus tegen mensen die 12 moeten, en een beetje op hun verdediging letten redt ik het gewoon niet. Zeker niet als het van die mensen zijn die makkelijk net als ik 0.5 kunnen spelen, maar dit gewoon weigeren te doen om hun winstkansen te vergroten. Iig speelde ik te slecht om door te mogen dus na 2 uurtjes lag ik er al weer uit. Gelukkig wel een gezellig middag, en hulde aan mijn broertje die bleef kijken ondanks dat mijn spel pijn aan zijn ogen moet hebben gedaan. Wel nog een doorstootrenverse weten te maken, dus dat maakte nog iets goed.

Daarna bij mijn ouders gegeten en toen met de auto naar mijn schoonouders. Daar een dagje gebleven, toen vrijdagavond bij Bauke wat gedronken, later op de vrijdagavond bij Roland langs en nog meer bier gedronken in nijmegen. Het opmerkelijkste was nog wel van deze avond, dat NoPain al in de score van fotoplay stond zelfs voordat wij een potje haddden gespeeld. Op zaterdag gezellig bij bjorn biertje gedronken en potje gepokerd, en zondag naar VItesse-Ajax. Was echt genieten, en de rangers zijn er niks bij. Vitesse speelde zo goed als ik ze zelden heb zien spelen (alhoewel de tijden van Dejan en Dejan natuurlijk niet te evenaren zijn) en Ajax werd op alle fronten overklast. 4-1 was nog slecht, gezien de hoeveelheid kansen en het niveau van de tegenstander, maar toch was het natuurlijk een hele fijne voetbal middag.

Op maandag weer naar glasgow.

Poker gaat heel wisselvallig. Deze maand al wel flink in de plus overal, maar de ene meesterlijke dag wisselt zich af met weer een flinke verlies dag, en er lijkt geen pijl op te trekken. Soms zit ik blijkbaar gewoon in de zone, en de andere keer weer niet. Wat ook opmerkelijk is, is dat als ik geod speel ik ook altijd boven EV run, en als ik slecht speel ik bijna altijd onder ev run. Of zou het zo zijn dat als ik wat geluk heb, ik hierdoor iig niet slechter ga spelen, maar me door pech wel laat beinvloeden en er slechter door ga spelen? Ik ben bang van wel, maar herken deze situatie gelukkig steeds beter, en zolang ik overal een mooi bedrag win per maand kan het allemaal ook niet zo erg zijn. Overdag is er nu op een van de zenders die we hebben altijd om 11:00 een Inspector morse film dus ik hoef me niet te vervelen. Ook national HU poker kampioenschappen op rtlgemist bekijk ik vaak. Vooral Negranu blijft toch echt een meesterlijke speler....

Verder volg ik aandachtig wie is de mol, maar afgelopen week ging mijn mol (sebastiaan) eruit. Dus nu heb ik helemaal geen idee meer wie het dan wel zou kunnen zijn. Ondanks dat ik geen aanwijzingen uit spel heb dat hij geld verneukt, verdenk ik nu dennis, maaar het kan eigenlijk zomaar iedereen zijn.... Wel een aanrader om te kijken, als je het programma niet kent en je verveelt.

Groeten,
hans

No comments:

Post a Comment