Tuesday 31 March 2009

Downswing

Na een prachtige reeks resultaten een maand geleden, gaat het sindsdien erg matig met pokeren. Sinds weken is het dag na dag inleveren, en opgeteld is dat al een behoorlijk bedrag. Een aantal van de dagen heb ik daarbij ook slecht gespeeld, maar sinds een week speel ik weer uitermate prima. Alleen de dealers willen me maar niet helpen, en ik run dus ook drama.

Gelukkig gaat het nu dus qua mindset weer prima, nu nog een keer dat het gewoon weer eerlijk verloopt met de kaarten op tafel. Vooral rond bubble time gaan flips echt drama, dus das wel jammer want dit kost bakken met geld. Dit zou een kwestie van tijd moeten zijn zolang ik goed blijf spelen....
Hopelijk spaart al mijn geluk zich op voor de ept in monaco, want dat zou mooie ruil zijn, nu nog maandje inleveren en dan daar alles hitten wat er te hitten valt...

Groeten, en hopelijk tot in betere tijden....
Hans

PS. ik hoef nog niet op water en brood te leven ;)

2 comments:

  1. Ik geef je voor je verjaardag wel een luckbox! :)

    ReplyDelete
  2. Komt wel goed met jou, even geduld en alles valt weer wel jouw kant op....
    Misschien wel interressant voor je dit artikel:
    http://nl.pokernews.com/nieuws/2009/4/woldere-on-the-button-1219.htm

    ReplyDelete