Wednesday 4 March 2009

Maart vakantie maand

De komende maand wordt een vakantie maand. Vanavond ga ik terug naar Nederland om mijn vaders verjaardag te vieren. Dan ga ik vrijdag naar een bungalowpark, voor iig een lang weekend en misschien zelfs een week (als we het vol houden). Na deze week bankhangen in een bungalow, mag ik nog een weekje gaan skien in La plagne, dus de vooruitzichten zijn goed :D

Qua poker gaat het sinds ik de ept seat gewonnen heb wat minder. Het zit allemaal ff weer tegen, en mijn winst loopt iets terug, maar gisteren iig weer een dag winst, dus toch nog met een goed gevoel de vakanties in :)
Wel is het zo dat ik sinds ik 26000 heb gewonnen, merk dat het geld me niet zoveel meer doet. Wel begrijpelijk natuurlijk want tov van dat bedrag win of verlies ik op een dag sowieso niet iets significants. Maar ik mag niet klagen. Wel is het natuurlijk zo dat als ik nu een maand op vakantie ga, er ook geen geld binnenkomt, das wel een verschil met werken voor een baas en wat dagen vrij nemen. Maar het mooie is dan weer dat je ook nergens aan vast zit....

Groeten,
Hans

1 comment:

  1. Veel plezier op vakantie de komende maand, zie je vanzelf wel weer een keer verschijnen aan de tafels.

    ReplyDelete