Friday 29 May 2009

Bezoek, wat leuk!

De afgelopen week waren er opeens 2 keer mensen op bezoek voor mij uit nederland! Erg leuk natuurlijk. Tot nu toehadden enkel mijn moeder(2 keer) en mijn pa de moeite genomen eens langs te komen, maar nu was het een week lang raak.

Op vrijdagavond kwam mijn oudhuisgenoot Foppes langs, samen met zijn vriendin. Ze waren samen op vakantie geweest in Ierland, en kwam als afsluiter nog 2 dagen bij ons logeren. Erg leuk! We hebben samen glasgow (en dan vooral west-end) bekeken, en vooral de botanische tuinen, de universiteit, de parken en de burrel collection. Ook nog gezellig wat gewandeld, heerlijk uit gegeten en wat biertjes genuttigd in kroegen, dus je kunt vervelendere weekendjes hebben J Op zondagochtend vertrokken ze weer richting nederland, maar niet getreurd.

Op maandag kwam namelijk een vriend van me uit Huissen, een midweek naar glasgow. Ons logeer bed werd dus flink gebruikt, ik heb mooi een week vrij genomen (gelukkig deed de baas niet moeilijk) en met een huurauto flink wat dingen bekeken. Ook niet teveel natuurlijk, want vroeg opstaan is niet iets waar Joost van houd, en daarnaast was het vakantie en was het dus wel van belang dat het leuk is voor iedereen, en er ook tijd was om rustig aan te doen. Ondanks dat flink wat gezien, van mooie natuur, tot eettentjes in glasgow, het agricola bord (leuk gezelschapsspel, aanrader!), en vooral heerlijk geouwehoerd over van alles en nog wat. Ondanks dat ik joost niet meer dagelijks zie, kunnen we het zonder problemen een week lang hebben over alles van serieuze dingen tot de grootste onzin, zonder dat het mij verveelt. Al met al dus een hele lekkere week. Momenteel zit ik in het vliegtuig naar Weeze, omdat ik vanaf morgenvroeg lekker een potje ga voetballen met veld 5 ® allstars dreamteam: mijn oude voetbalteam van een jaar of 8 geleden op de uni. Het weekend zal dus ook vast leuk gaan worden.

Lijkt het jou nou ook leuk om een keer langs te komen, dan kan dit door je melden bij mijzelf wat kan via vele media.

2 weken geleden ben ik ook nog in nederland geweest, toen ook nog een flink programma afgewerkt. Mijn tante in zuidlimburg bezocht, daar nog geprobeerd lekker stukje te wielrennen, maar helaas lekker band na 10km en geen plakspullen of reserve band bij me, mijn tante in middenlimburg bezocht, mijn oom die het hartaanval heeft gehad in het ziekenhuis opgezocht waarmee het helaas nog steeds niet supergoed gaat, en daarna een dagje kitesurfen in oostvoorne, om zondag voor het vertrek terug nog ff een paar biertjes te drinken in de voetbalkantine.

Groeten en wie weet tot in glasgow!

Hans

No comments:

Post a Comment