Saturday 24 October 2009

Tijd voor meeval

Al 3 maanden speel ik ongeveer quite. Steeds als ik goed speel run ik weer als een krant, afgewisseld met sessies waar ik gewoon als ee krant speel. Een keer moet het weer eens samen gaan komen, want het vertrouwens is weer ouderwets laag.

Vandaag bijv weer een keer goed gespeeld met cash, maar dan je all in ev dikke winst, maar natuurlijk wel weer flink in de min. En ondanks dat ik weet dat ik dan dus goede beslissingen heb gemaakt, is het dan dus wel weer zo dat je gewoon weer lekke rwat geld inlevert.

Wel ben ik mijn spel weer van onder tot boven aan hetdoorspitten, en heb wel weer wat matige dingen ontdekt, zoals bijv teveel callen met speculatieve handen tegen weinig aggressieve post flop spelers. Of te aggressief de stealposities spelen, beide voorbeelden uit cash.
En in tourneys wacht ik te weinig mijn spots af en maak te veel plays. Steeds als ik 30% van mijn stack op tafel zie liggen in de blinds denk ik mensen wel ff van hun hand af te pushen, maar zo werkt het obv niet.
Achja, blijven oefenen dus, en misschien een keer een lekkere 2BI boven ev sessie :)

Zondag lekker 2 dagen naar london, waar nienke een cursus heeft, en ik lekker in mijn eentje de stad ga bekijken. Het weer zal waarschijnlijk niet zo lekker zijn als valencia, maar in london is wel nog meer te zien, dus dat wordt nog krap in 2 dagen :)

Groeten,
Hans

1 comment: