Saturday 14 November 2009

Full tilt t-shirts

Ben nu de FTSOP runnen op full tilt heel veel satelites aan het spelen. Over algemeen gaan ze prima. Leuke is dat er regelmatig FullTIlt sponsored players meedoen. Al 3 keer heb ik er een uit toernooi gebust, en dan krijg je naast de inleg van het toernooi terug (tot een maximum van 200$) ook nog een fulltilt T-shirt. HIervan had ik er al 1, dus nu zijn er nog 3 onderweg :)

Vandaag was ik te laf om 500$ satelites te gaan spelen naar een 2500$ toernooi. Mijn BR op full titl is gewoonte klein om met een lekker relax gevoel een 500$ toernooi te spelen. Maar vanavond me 2 keer voor main event van FTSOP geplaatst, die ook 500$ inleg heeft, dus morgen ga ik die toch maar eens spelen. Kijken hoe dat wil......

2 comments:

  1. Nice, welke spelers heb je allemaal gebust?

    ReplyDelete
  2. 1 onbekende 2 keer (christian clezc oid) en 1 keer de onbekende grommenkova oid.

    ReplyDelete