Friday 27 November 2009

Video van begin to ernooitje.

Van de week heb ik een microfoon aangeschaft, zodat ik een keer een videotje kan maken. Ondertussen heb ik dit gedaan, alleen is het helaas 820MB groot geworden voor 24minuutjes. Gisteren geprobeerd naar iemand te versturen via msn, maar doordat ik moest rebooten helaas de transfer afgebroken op 80%.....
Achja, je leert er zelf iig veel van om eens wat langer naar je handen te kijken dan de 30 secondes die je hebt gedurende het toernooi. Ook twijfel ik of ik het wel openbaar wil maken, omdat het toch een hoop weggeeft over mijn denkwijzes en speelstijl.... Zijn er mensen die dit interessant zouden vinden, of niet?

Mvg,
Hans

3 comments:

  1. zou graag wat handen/plays willen volgen met daarbij de gedachten gang maar begrijp als je dit achterwege wilt laten. Ik probeer mijn waarschijnlijk slechte spel....(ik win al een tijd niet in grotere mtts.. haha) willen verbeteren


    groeten jelle 10e

    ReplyDelete
  2. He jelle,

    als ik in nederland ben, denk ik dat we wel wat kunnen regelen.... Hebben we het dan wel ff over

    ReplyDelete
  3. Ik heb wel interesse Hansje, hoe gaat het verder?

    ReplyDelete