Friday 18 December 2009

Internetafhankelijkheid en to+ur door nederland

Deze week ben ik al lekker in Nederland. Nienke moet helaas nog werken en komt dus met de kerst weer naar deze kant van de noordzee, maar dat betekent wel dat ik nu alle tijd heb om lekker door nederland te reizen en her en der op bezoek te gaan. Dinsdag was ik bij Joost in Zwolle, woensdag uit eten met de schoonfamilie bij de wok in Hardenberg, en nu tot zaterdag nog bij mijn oud huisgenoten, waarvan enkel eddie thuis is. Ook niet slecht natuurlijk.

Gisteren wel aparte ervaring. Ik speelde hele avond erg lekker in de toernooitjes, en stond er bijv in 3500k goed voor, al itm met 2 keer avg stack bij laatste 30 oid. 50$ MTT ook al 4 keer begin stack en nog wat andere goed uitziende situaties. Op dit moment knalt helaas het internet eruit en krijgen we dit niet meer aan de plaats. Ipv af te stevenen op een dikke winst kun je enkel de volgende morgen (als je van ellende dan maar bier bent gaan drinken in de stad) de schade opnemen. Wel heel fustrerende situatie eigenlijk, omdat je er niks aan kan doen en het je wel gewoon financiele schade oplevert. Maar goed, je doet er niks aan, dus we moesten maar bier gaan drinken in de stad. Ook mooi.

No comments:

Post a Comment