Saturday 5 December 2009

Poker gaat als een trein

Sinds ik een HU sessie met pretty heb gespeeld (waarvoor veel dank!) en ik zelf een paar video`s heb gemaakt, ben ik weer helemaal "on top of my game." De mtt`s lopen erg goed, met vele goede resultaten de laatste 2 weken. Het ene naar het andere toernooi kom ik ver. Natuurlijk kan het niet altijd meezitten, maar vooral mijn handlezenvaardigheid is goed verbeterd.
NIet altijd zit het mee natuurlijk, zo zat ik gisteren aan een groot stars toernooi aan de finale tafel, en liep ik helaas met ak tegen aa op. Maar goed, dat zijn setups waaraan je weinig doet, en waar ik mezelf weinig tot niks kan verwijten.

Ook speel ik de afgelopen week wat 25NL HU. Dit loopt ook als een trein, maar dat ligt misschien wat meer aan de tegenstand dan aan mij. Ik pak er 40bb/100 handen over 5k handen oid tot nu toe. Wat natuurlijk een heerlijke winrate is, en ook erg goed is voor het zelfvertrouwen.

Dan het echte leven. Vanaf komende vrijdag ben ik weer in Nederland voor een paar weekjes. Tot na oud&nieuw ben ik vooral in HUissen, dus schuw niet me te bellen als je een leuk evenement organiseert waar je me wel bij wil hebben :)
En voor de mensen die zich vervelen: de hele week is er snooker op de bbc!

Groeten,
Hans

2 comments:

  1. goed om te horen dat je lekker runt, nu ook nog ff een keer op maandag morgen de railers een kans geven ;)

    ReplyDelete
  2. ok hans mooi man hoop dat het in 2010 ook voorspoedig blijft gaan!!! Misschien een keer met Marie, Koen en wat anderen een avondje kaarten, s&g tje of wat spelen met een pilsje erbij uiteraard!

    groeten Jelle hvv10

    ReplyDelete