Monday 3 November 2008

het leven

Het samenwonen bevalt tot nu toe erg goed. Het is super om nienke aldoor om me heen te hebben, alhoewel het feit dat ik 3 avonden in de week savond werk en niet echt aanspreekbaar ben wel wat wennen is.
Verder krijgen we dus 10 november de sleutel van ons nieuwe appartementje. Ik ben op die dag echter in nederland, dus nienke zal de sleutel ophalen. Ik ga namelijk komende woensdag naar nederland, om aldaar eerst een weekendje met de stoottroepen in eenbungalow te gaanzitten en bokbier te drinken. Erg zin in, want doordat ik in Glasgow eigenlijk niemand ken behalve nienke, is het tijd om weer eens een weekje bier te drinken met vrienden!
Daarna vlieg ik donderdag erop naar malaga, om een SPT toernooi te gaan spelen in MArbella. (www.spanishpokertour.es). Nienke komt ook naar malaga, dus dat zal vast een leuk uitstapje worden. Mijn eerste toernooi van de SPT dat ik speelde, speelde ik nogal matig. Hopelijk gaat dit nu beter, alhoewel ik toen wel 17e werd van de 51. Maar ik speelde slecht en kwam ver door in een supergrote pot, een flip te winnen.
Leuke dingen dus voor de boeg, en dan na dat pokertoernooi terug naar glasgow, en dan maandag en dinsdag ons nieuwe hutje betrekken!

De groeten,
Hans

1 comment:

  1. Leuk dat je dit zo actief bijhoudt!

    En succes in Spanje.

    ReplyDelete