Friday 24 April 2009

De vorm zit eraan te komen, op naar monaco en ome Hans

Met de ept in zicht, lijkt mijn vormcrisis en slechte runnen net op tijd af te zijn gelopen. Een maand lang leverde ik flink in, maar nu al 3 dagen op rij meer dan 1k$ in de plus, met leuke toernooiresultaten.

5e in 20k grt
2e in 8.5k grt
5e in 10k grt

Erg mooi dus, want zo met wat vertrouwen naar monaco. Helaas zitten we nu waarschijnlijk met zijn 2en daar, maar wie weet komen er nog wel mensen langs: Zou leuk zijn. Mocht je zin hebben langs te komen in monaco, kun je gratis pitten in het appartement dat ik huur, je moet enkel zorgen dat je daar komt. Heb een flinke lijst mensen gemaild dat ze welkom zijn, maar niemand heeft nog toegehapt helaas.

De EPT is te volgen via nl.pokernews.com waar ze live reporting doen. Vanaf de laatste 32 is het live te volgen op eptlive.com. Dus geen smoes om niet te weten hoe ik het doe!


Morgen vliegen we die kant op (al 8 uur de bus) en het weer schijnt niet super te worden. Dan maar gewoon het toernooi winnen, dan moet ik toch 5 dagen binenn zitten en merk je niks van het weer buiten....

Met mijn oom gaat het helaas nog altijd slecht. Hij had 3 weken terug een hartaanval gehad, en toen zijn nienke en ik die hele dag in het ziekenhuis geweest. De operatie verliep gelukkig goed, maar het duurde nog een hele tijd voor hij zelf kon ademen. Hij is nu wel bij, maar het lijkt erop dat hij voorlopig neit de oude wordt.....

Groeten en hopelijk tot in monaco.
Hans

2 comments:

  1. Hans,

    sterkte met je oom, nooit fijn om te horen :(

    Verder uiteraard veel sterkte in Monaco.

    ReplyDelete
  2. Succes Sjakie, ik ga voor je duimen.

    Groet Marie

    ReplyDelete