Thursday 30 April 2009

Goed gespeeld; ga ,aar weer naar huis

Zojuist helaas op zure manier uitgeschakeld. De hand verliep apart:

De blinds waren 1k/2k met 200 ante, en een goede andere shortstack (net als ik ongeveer 50k) opent op de CO. Ik 3bet KQs op de button naar 13.2k en zij callt. Pot is nu 30k met beide nog 35k behind. de flop komt Q73 allen harten. Hierop lead ze voor 6k. Ik kan dit eigenlijk nauwelijks thuisbrengen. en achteraf blijk ik 8 minuten te denken. De belangrijkste vraag is of ze hier AA of KK kan hebben. De klok wordt gecalled, en ik moet binnen 1 minuut beslissen. Ik besluit te schuiven. en zij callt met 99 waaronder de harten 9. Ik sta dus voor, maar helaas komt er een harten op de turn en is het meteen afgelopen. Er zuur, baal echt enorm nu. Misschien had ze nog wzel gefold als ik niet zolang had gedacht, maar het geld ging erin toen ik voorstond, dus kan mezemf toch weinig verwijten.......... ondanks dat ik dit weet is de teleurstelling groot, want het had zo mooi kunnen zijn........

3 comments:

  1. Jammer Hans. Beter hier eruit dan in Las Vegas!Groetjes Daan

    ReplyDelete
  2. Jammer Hans, ik heb nog voor je geduimd, helaas.
    Dan maar via i'net miljoenen verdienen :).

    Groet Marie

    ReplyDelete