Thursday 22 January 2009

Het leven

Het leven in schotland gaat zijn gangetje. Het samenwonen bevalt super en zal de komende 70 jaar waarschijnlijk ook niet gaan vervelen. Daarna zien we wel weer... ;)

Over 2 weken ga ik alweer een lang weekendje naar nederland, namelijk het eerste weekend van februari. Dus als je wat met me wilt afspreken in Nederland kun je me voor dat weekend boeken. Wel is het zo, dat ik dat weekend een 3banden toernooitje heb in de Gouden Engel(Cafe in HUissen), dus als datbeetje wil lopen ben ik daar redelijk wat uurtje. Waarschijnlijker is echter dan ik in de eerste ronde verlies, en ik daarna alle tijd heb.


En volgende week komt mijn moeder 2 dagen op en neer naar schotland. Echt erg leuk dat ze de moeite neemt, om ons voor enkel 2 daagjes op te komen zoeken. Ze is al zo druk met het verzorgen van haar zussen, dat het des te meer waardering van mij verdient dat ze toch nog tijd weet te maken om mij 2 daagjes op te komen zoeken. Erg leuk dus!

Vanavond zijn Nienke en ik naar dansles geweest. Ikzelf kende de basis stapjes van de dansen al (gezien dat ik tot goudster les heb gehad op middelbare school, mag dat ook wel), maar wel leuk om samen te leren dansen, en zo kom ik ook nog een keer ergens anders, dan in de winkel, de kroeg of achter mijn pctje thuis. Wel is de gemiddelde leeftijd van de cursisten zo`n 20 jaar hoger dan mijn leeftijd, maar dat mag de pret niet drukken.

Dan is er in maart vakantie maand, met een lang weekend bungalow park met de mannen uit huissen, gevolg door een weekje La Plagne skien.

Verder is het zo dat iedereen die zin heeft om een weekendje (of langer) langs te komen, van harte welkom is. Leuk zelfs! Tot snel,

Hans

2 comments:

  1. He Hans,
    Je moeder is inderdaad druk in de weer met haar zussen. en dat wordt zeer gewaardeerd. Geniet ervan dat ze even daar is, al is het maar kort.
    Ga het zelf ook eens proberen op de planning te zetten, maar beloven kan ik niks. Lijk me leuk om eens langs te komen.
    Groetjes
    Hanneke

    ReplyDelete
  2. hoi hans en nienke,
    Het was heerlijk om bij jullie te zijn en nog heerlijker om zo lekker verwend te worden.
    Ik voelde me in de zevende hemel en ik kom zeker snel nog een keertje. bedankt!!!
    kusjes mam

    ReplyDelete