Saturday 10 January 2009

Kerstvakantie

Na daarvoor 3 weken ziek te zijn geweest, vlogen we half december al naar nederland om daar de feestdagen met familie en vrienden door te brengen. Veel in huissen geweest en in lemerveld, dus weer genoeg tijd gehad om met alle familie leden bij te kletsen, leuke dingen te doen en heerlijk te dineren bijna iedere avond. Laatste zondag zelfs nog naar holliday on ice geweest, ook erg leuk!
Ikzelf had weer eens baklava gemaakt, wat ik zelf iig altijd heel lekker vind, en ook nog voor het eerst oliebollen gebakken. Zelfs mijn pa, die beweerde niet van oliebollen te houden, vond ze lekker, dus dat was ook geslaagd. Niet veel gewerkt, helemaal geen toernooien gespeeld en enkel wat 50 en 100NL cashgames, wat nog erg wisselvallig gaat. Wel wisselvallig met een tendens die positief is, dus ik kan het blijkbaar net aan.

Verder nog 2 keer naar de bios geweest, lekker wat gebiljart, en nog meer ontspannen. Nu kan ik er dus weer even tegen!

Gisterenavond nog avondje wezen stappen in Newcastle. Met oud huisgenoot met een aantal vrienden van hem. Erg leuke stad om uit te gaan, en leuke avond gehad.

Morgenavond weer toernooiavondje, is al bijna 2 maanden geleden dat ik een grote MTT won, dus hopelijk kan die tendens morgen worden doorbroken.

De groetjes,
Hans

1 comment:

  1. Hans,

    goed om weer een update te lezen en hoop je morgenavond naar een FT te railen. Succes alvast.

    ReplyDelete