Tuesday 13 January 2009

Poker

Het gaat apart met poker. Ik haal al 6 weken geen enkel resultaat in toernooien.(enkel 80ste in brawl zondag, er toen uit met qq < ak) Natuurlijk heb ik ik hierin regelmatig pech, maar heb tochook de indruk dat op een in of andere manier ik minder in toernooien speel doordat ik meer cashgames speel. Kan er echter nog niet echt de vinger op leggen waar dat dan aan ligt.

Cashgames gaan prima. Na de eerste 10k handen op 50NL flink te hebben gewonnen waren de 2e 10k handen ongeveer break even. Daarna echter weer aan het winnen, en ook op 100NL gaat het goed (boven 10bb/100 handen), dus dat is allemaal wel weer mooi. Binnen 3 maanden dus flink omhoog van 25Nl naar 100NL, maar was dan ook erg laag begonnen voor mij BR.
Op 100NL nu zo`n 14k handen gespeeld.
m
Met toernooien blijf ik het proberen, vanavond weer een poging :) Misschien eens iets minder tafels tegenlijk spelen....

Groeten

1 comment:

  1. Succes vanavond alvast.

    Dat idee heb ik trouwens ook dat ik moeilijk cash en toernooien kan combineren.

    ReplyDelete